Skriva-läxor-lördag



En äckligt gammal bild, men oj vad jag fortfarande tycker om den! Synd att jag sparat över orginalbilden, ogillar redigeringen på den här versionen.

Kan inte hjälpa att jag har haft så mycket att göra de senaste dagarna (och har fortfarande massvis kvar har jag på känn). Just därför har jag idag suttit och kämpat med textkompetenser hela dagen, förbannat vad duktig jag känner mig!

Att det tagit en hel dag att skriva två kan förklaras med att jag hunnit ta mig till stan en sväng, kolla massa med tv och Laguna Beach och Rules of Engagement. Nu tänkte jag sätta mig framför datorn och leta information om någon engelsk skola till mitt engelska arbete! Wow, jag är verkligen effektiv såhär i sista stunden före deadline!


Kommentarer

Hej. Jag undrar hur långtid tror du att det är tills du kan börja på min design. Ingen stress. Jag bara undrar.

KRAM<3

2010-01-27 16:21:54

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback