Tips på musik, tack!


Har ni någonsin kännt att ni inte kunnat lyssna på musik? Det är hur jag kännt det i flertal veckor nu. Har spelat sönder det mesta och nu hittar jag absolut ingenting som lyckas falla mig i smaken, dock är den här låten ett undantag.

I högstadiet hade jag så många favoriter, hann inte ens lyssna på alla så många som det var. Men nudå? Inget. Känner mig som ett pussel som inte hittar rätt bitar att passa ihop med.

Så om det finns någon snäll själ där ute som vill skriva ner lite fin musik som jag möjligtvis skulle tycka om så skulle jag bli så förbannat glad! Kan hjälpa er på vägen och säga att jag inte är fan av discomusik, med andra ord ingen Lady Gaga, Katy Perry osv...

Kommentarer
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

sv: Ja snälla ge lite photoshop tips och sånt på din blogg! :D Kram

2010-03-10 11:50:43
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

sv: Häärligt! :D

2010-03-11 14:48:41

Har du hört den nya versionen av we are the world??

Jag tycker i alla fall att den är jättebra!

Om du gillar Salem så kan du kanske lyssna på hans nya skiva Ignore This...

2010-03-17 19:55:25

colbie caillat, the script, plain white t's, shawn mullins, john mayer, boys like girls, frida andersson :)

2010-03-28 15:13:41

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback