Ny design, äntligen!



Ni har väl märkt det nya här på bloggen?
Åh, ni verkligen anar inte hur nöjd jag är nu. Lite synd bara att jag råkat radera PS-filen av designen, jag som verkligen tänkt utveckla mina framtida designer med denna som grund.

Det fixar nog sig ändå med gott tålamod! Det är bara kommentarssidan som inte är helt färdig ännu, måste försöka hinna med det imorgon kanske. Säg gärna till om ni hittar något fel i designen, jag vet att man själv lätt missar dessa småfel.

Tänk vad en design kan göra mycket egentligen? Statistiken åkte omedelbums upp i taket och flera designbeställningar har rullat in, vilket jag väntat på i över en månad nu! Åh


Kommentarer

sv;okey tack du :)ska tänla över saken & se hur det blir,men tack!

3 har hört av sig som fixar header & design gratis :)

2010-05-14 23:37:46
J A N I N A - http://yae.blogg.se/

skitsnygg! :D

int har du nån lite pöpi/lite rolig bild på dej själv som jag skulle kunna länka vid sidan av min blogg? :D

2010-05-23 17:13:54

Den blev super fin! :D

2010-06-28 10:17:16

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback