L.A Candy



Det har verkligen varit en lång dag för min del. Jag och Ida har kämpat med en design som inte alls ville som vi ville. Detta var verkligen värsta jag varit med om, orkar inte ens förklara vad vi sysslat med ni skulle bli helt snurriga. Har själv inte återhämtat mig än.

Stolt över vad vi åstadkom är jag definitivt, visar vad det blir till när det är färdigt. Men nu ska jag vila mina ögon från datorn och istället stressläsa mig igenom L.A Candy hela natten. Åh, jag älskar verkligen den boken. Läs den!
(Den är grymt lättläst, för er som har svårt med engelskan kan jag lova att ni skulle klara denna galant. Den är galet bra!)

Kommentarer

sv;awh ah dte ska jag göra får se vart det leder :) åh har du den boken ;o var köpte du den ?

gaahs jag har följt dem & lauren conrad sjukt länge >.<

2010-05-15 15:00:15

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback