Tips: Hur gör man en header?


Som jag tidigare nämnde frågade Bexx mig om jag kunde visa lite hur jag gör designer. Jag tänkte varför inte? Och varför inte visa åt er alla som vill lära er? :) Det kan se en aning enkelt ut men det är långt ifrån det, speciellt om ni inte gjort detta tidigare. Det krävs mycket tålamod och kom ihåg: Övning ger färdighet!

Hm...aningen dålig kvalitet nu när jag ser igenom videon själv och jag vet inte heller varför den där rutan blev så liten?
Blir säkerligen bättre nästa gång. Lite synd att jag inte filmade hela processen när jag gjorde headern, hade säkert varit intressant för många ;) Visar hur slutresultatet blev senare och bloggen jag designade här är Sandras!

Kommentarer
Johanna [s h o n a l i] - http://shonali.blogg.se/

Jo det är ju så man lär sig bäst! :D Lycka till :)

2009-12-16 17:48:09

såklart jag vill :)

det är bara hojta när du vill & kan :)

2009-12-16 17:52:33

Svar. kul o höra. jo bra :)

KRAMAR

2009-12-16 20:11:47

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback