Tips: Billig ministudio

Jag kom att tänka på att det skulle vara ganska praktiskt med en ministudio! Ni vet en såndär liten studio, nästan som en låda, som man kan fota småsaker i? Så jag byggde mig en tillfällig när jag skulle fota mascaran.

VILL DU OCKSÅ GÖRA EN MINISTUDIO?

Du behöver:
En skokartong
Några papper, A4 eller större
Tejp


Nu täcker du bara hela skokartongen med papper, tejpar där det verkligen behövs.
Kom ihåg att inte tejpa för mycket, det kommer synas när du fotar! Sen är det bara att börja testa den! :D

Okej, jag tror många av er faktiskt tänkt så långt tidigare så de kommit på det här själv, men sen finns det alltid dom som kanske inte är lika smarta :) Så kanske någon faktiskt uppskattar mitt lilla, kanske lite onödiga tips.

Kommentarer
Anonym -

bra tips!

2009-10-30 22:46:26

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback