18 månader


18 månader. Underbara magiska månader.
Jag tänker på dig och ler stort. Ingen förutom du kan få mig att le på det viset, det är magi.
När jag är med dig ler jag ännu större. Ingen är lyckligare än mig, ingen har en så fin pojkvän som jag har. Ingen.

Var det inte för någon månad sedan vi satt runt klippa&klistra-borden,
du minns när jag såg på dig så blygt och inte kunde sluta fnissa?
Var det inte bara några veckor sen vi kysstes första gången bland skolans klädhängare?
Jag tyckte det var så pinigt, det pirrade mer än någonsin i magen min.
Jag undrade vad du tänkte på, hade du lika många fjärilar i magen som jag?

18 månader senare är jag ännu kärare. Ännu lyckligare.
Kan man verkligen vara så här lycklig med någon, kan kärlek verkligen vara så bra?

Älskar när du berättar hur fjantig jag är. Det gör mig minst lika glad som om du kallade mig vacker.
Vi är antagligen det fjantigaste paret i universum, men det är därför vi passar så bra. Klick säger det.
Som vi sa igår, så sant det kan bli.

Jag älskar dig, min boll ♥

Kommentarer

naaaw :) dehä va ett uuurgullit inlägg!

2010-06-24 17:17:20

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback